Sponsorizarea la mare distanţă
de Don & Nancy Failla
Autorii descriu câteva metode moderne de lucru pentru recrutarea, sponsorizarea şi instruirea eficace a distribuitorilor aflaţi la mare distanţă.
Mijloacele tehnice de comunicatie permit astăzi organizarea unor sesiuni de instruire prin telefon, poştă, fax şi, în special, prin Internet, ceea ce oferă imaginea completă a posibilităţilor practice de dezvoltare a structurilor MLM.
Prin Sponsorizarea la mare distanţă, Don si Nancy Failla recomandă câteva instrumente de lucru, verificate în practică, pentru stimularea creşterii structurilor MLM.
- Titlul original: Long Distance Sponsoring made simple
- Traducerea: Horaţiu Dan Dumitraş
- Anul apariţiei: 1999, 2007 (ediția a 2-a)
- ISBN: 978-973-98488-4-2, 973-7768-07-8 (ediția a 2-a)
- Cod intern: DF3
- Format: 14×20 cm, broșat
- Numar pagini: 112