Întrebări frecvente
EXPEDIERE
1. Ce fac dacă am greșit o comandă?
Contactați-ne pe email să ne spuneți că ați greșit, (nu uitați să adăugați Nr. comenzii care l-ați primit pe email) și refaceți comanda.
2. Ce fac dacă am greșit numărul de exemplare (cantitatea) dintr-un titlu?
Mergeți la ”Coșul de cumpărături”, înlocuim cantitatea (20 in exemplu) și reacualizați prin apăsarea butonului
3. Pot să primesc cărțile cu un curier rapid? Cât mă costă?
Puteți alege curierul dorit sau curierul Fan Courier cu care colaborăm noi. Prețul vă va fi comunicat pe email în funcție de comanda făcută.
4. Se aplică discountul la colecțiile sau pachetele de cărți?
Nu se aplică. Colecțiile si pachetele au deja un discount inclus. În cazul în care aplicați din greșeală discountul, calculul exact va fi refăcut de editură.
5. În cât timp ajunge comanda făcută cu expedierea normală, prin Poșta Română?
În termen de 2-3 zile de la expedierea comenzii. Comenziile se expediază în ordinea primirii lor și în funcție de numărul lor.
6. Ce se întâmplă daca nu am primit avizul poștal?
Pentru a preîntâmpina această problemă, recomandăm să verificați personal la poștă, sosirea pachetului în termen de 3-5 zile de la expedierea comenzii. Editura vă va anunța prin email momentul în care vă este expediată comanda.
7. Ce se întâmplă dacă din diverse motive nu am ridicat pachetul?
În acest caz pachetul se întoarce la editură, cauzându-ne o pierdere rezultată din costul de expediere și costul de retur, pierdere care va trebui suportată de către Dvs. Această pierdere va fi inclusă în următoarea comandă.
PLĂȚI
1. Cum plătesc?
Plata se va face prin sistem ramburs la comenzile de până la 4999 lei sau prin Ordin de Plată bancar în baza facturii emise. În acest caz, plățiile se vor face înaintea expedierii comenzii cu excepția companiilor care au contract cu editura.