Introducere în Managementul Sistemelor MLM
de Horaţiu Dan Dumitraş
Problemele aplicării principiilor de management în coordonarea sistemelor MLM reprezintă pentru autor proiecţia teoriilor manageriale pe domeniul concret al marketingului în reţea.
Pornind de la o abordare teoretică şi de la cunoaşterea tendinţelor de creştere ale industriei vânzărilor directe, inclusiv din România, autorul analizează principalele teme de management caracteristice sistemelor MLM: structura, funcţionarea, dezvoltarea, calitatea, etica, responsabilitatea socială şi derivaţiile sistemelor.
O atenţie deosebită este acordată planului de marketing al sistemelor MLM, pentru cunoaşterea nucleului activităţilor din industria vânzărilor directe. În aceeaşi măsură, instruirea şi perfecţionarea distribuitorilor reprezintă o temă majoră a studiului de faţă, completată cu analiza interacţiunii sistemelor, a legislaţiei şi a unui studiu de caz.
Anexele şi bibliografia sprijină cunoaşterea normelor deontologice adoptate de companiile de vânzări directe, a situaţiei dezvoltării industriei în România şi a surselor de documentare la nivelul anului 2003.
Cartea se recomandă atât mediului economic şi industrial, cât şi mediului universitar, fiind prima apariţie editorială din România care tratează acest subiect.
- Anul apariţiei: 2003, reprint 2005, 2007
- ISBN: 978-973-8201-11-X
- Cod intern: HDD2
- Format: 14×21 cm, broșat
- Numar pagini: 184