Managementul sistemelor de marketing în reţea
de Harațiu Dan Dumitraș
O carte publicată pe baza Lucrării de Diplomă la absolvirea Şcolii Academice Postuniversitare de la Univerrsitatea Tehică din Cluj-Napoca în 2002. Lucrarea conţine şi o bibliografie de referinţă alcătuită din cele mai bune resurse la nivelul anului 2002.
Se recomandă managerilor companiilor MLM, studenţilor, absolvenţilor şi cadrelor didactice din unităţile de învăţământ superior.
Cuprins:
Cap. 1. Evoluţia sistemelor de markeing în reţea (MLM / Network Marketing)
Cap. 2. Structura si functionarea sistemelor de marketing în retea
Cap. 3. Planul de marketing
Cap. 4. Managementul oportunitatilor de marketing
Cap. 5. Programul de instruire integrata
Cap. 6. Baza legala si globalizarea industriei de vânzari directe
Cap. 7. Proiectul managerial al unei companii MLM
Anexa 1 – Codul Etic pentru Vânzari Directe adoptat de WFDSA
Anexa 2 – Codul Etic de Conduită pentru vânzările directe adoptat de RODSA
Anexa 3 – Statistica FEDSA privind vânzarile directe în EUROPA
Anexa 4 – Lista firmelor de vânzări directe din România
- Anul apariţiei: 2002
- ISBN: 978-973-8201-10-1
- Cod intern: HDD1
- Format: 21×30 cm, spiralat
- Numar pagini: 70 (A4)
STOC EPUIZAT